Heeft u namens ons post ontvangen van een incassobureau? Dan hebben wij uw dossier waarschijnlijk overgedragen. Vervelend natuurlijk. We vertellen u graag hoe nu verder.
Heeft u na de 3e betalingsherinnering uw rekening niet betaald? Dan dragen we uw dossier over aan een van onze incassobureaus. Het incassobureau neemt vervolgens contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.
Let op: loopt u bij een incassobureau? Dan krijgt u geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan ook over aan het incassobureau.
Weten hoe u uw betalingsachterstand het best kunt oplossen? Benieuwd naar de hoogte van uw achterstand? Of hoe u een betalingsregeling kunt afsluiten? Neem dan contact op met het incassobureau. Zij denken graag met u mee.
Flanderijn Postbus 375 2800 AJ Gouda 088-209 27 20 www.flanderijn.nl
Inkassier Postbus 1089 6801 BB Arnhem 026-750 54 00 www.inkassier.nl
Cannock Chase Postbus 199 2260 AD Leidschendam 088-116 81 52 www.ccc.nl
Bent u het er niet mee eens dat uw dossier is overgedragen aan een incassobureau? Neem ook dan contact op met het incassobureau. Het incassobureau kijkt vervolgens samen met ons naar uw bezwaar.
Als u zich zorgen maakt over geld, kan het lastig zijn om hulp te zoeken. Toch is het belangrijk om snel in actie te komen, want zo voorkomt u dat problemen groter worden. Geldfit kan hierbij helpen.
Zo werkt het: